Vorige pagina
Gebiedscommissie Prins Alexander
Gebiedscommissie Prins Alexander
dinsdag 14 april 2020
20:00
Agendapunten
-
11 Opening
-
2Vanwege uitzonderlijke omstandigheden i.v.m. Covid-19 is de openbare vergadering in het gebied geannuleerd. De besluitvorming wordt omwille van de continuïteit door de gebiedscommissieleden op deze datum digitaal uitgevoerd. De besluitvorming wordt in de eerstvolgende (fysieke) openbare vergadering bekrachtigd.
-
32 Vaststellen agenda - n.v.t.
-
43 Inspreekrecht bewoners
-
5Omdat er geen mogelijkheid bestaat om fysiek tijdens een vergadering in te spreken, worden alle insprekers verzocht hun inspreektekst te mailen naar de gebiedscommissie-leden: gebiedprinsalexander@rotterdam.nl, uiterlijk om 12 uur, 1 dag voorafgaande aan de geplande digitale vergadering (zie datum op deze agenda). De inspreektekst wordt digitaal aan de gebiedscommissie aangeboden in de bijlage bij deze agenda. U krijgt dan een schriftelijke reactie terug.
-
6
Bijlagen
-
74 Bewonersinitiatieven / subsidieaanvragen
-
8
Bijlagen
-
9
Bijlagen
-
10
Bijlagen
-
11
Bijlagen
-
12
Bijlagen
-
13Ter informatie
-
145 Mededeling uit de werkgroepen
-
15a • Werkgroep Communicatie (E. Janse)
-
16b • Werkgroep Budget/Financiën (E. Janse)
-
17
Bijlagen
-
18d • Werkgroep Wijkwelzijn (A. van Dijk)
-
19e • Werkgroep Wijkveiligheid (P. Schepers)
-
20
Bijlagen
-
21
Bijlagen
-
22Ter besluitvorming
-
23
Bijlagen
-
24
Bijlagen
-
25
Bijlagen
-
26
Bijlagen
-
27
Bijlagen
-
28BESLOTEN DEEL
-
2913 Vaststellen concept besluitenlijst d.d. 24 maart 2020 (besloten)
-
3014 Ovz informele vergaderingen GC
-
3115 Sluiting