Ga naar de inhoud van deze pagina Ga naar het zoeken Ga naar het menu
Vorige pagina

Gebiedscommissie Prins Alexander

Gebiedscommissie Prins Alexander

dinsdag 14 april 2020

20:00

Agendapunten

  1. 1
    1 Opening
  2. 2
    Vanwege uitzonderlijke omstandigheden i.v.m. Covid-19 is de openbare vergadering in het gebied geannuleerd. De besluitvorming wordt omwille van de continuïteit door de gebiedscommissieleden op deze datum digitaal uitgevoerd. De besluitvorming wordt in de eerstvolgende (fysieke) openbare vergadering bekrachtigd.
  3. 3
    2 Vaststellen agenda - n.v.t.
  4. 4
    3 Inspreekrecht bewoners
  5. 5
    Omdat er geen mogelijkheid bestaat om fysiek tijdens een vergadering in te spreken, worden alle insprekers verzocht hun inspreektekst te mailen naar de gebiedscommissie-leden: gebiedprinsalexander@rotterdam.nl, uiterlijk om 12 uur, 1 dag voorafgaande aan de geplande digitale vergadering (zie datum op deze agenda). De inspreektekst wordt digitaal aan de gebiedscommissie aangeboden in de bijlage bij deze agenda. U krijgt dan een schriftelijke reactie terug.
  6. 6

  7. 7
    4 Bewonersinitiatieven / subsidieaanvragen
  8. 13
    Ter informatie
  9. 14
    5 Mededeling uit de werkgroepen
  10. 15
    a • Werkgroep Communicatie (E. Janse)
  11. 16
    b • Werkgroep Budget/Financiën (E. Janse)
  12. 17

  13. 18
    d • Werkgroep Wijkwelzijn (A. van Dijk)
  14. 19
    e • Werkgroep Wijkveiligheid (P. Schepers)
  15. 20

  16. 21

  17. 22
    Ter besluitvorming
  18. 23

  19. 27

  20. 28
    BESLOTEN DEEL
  21. 29
    13 Vaststellen concept besluitenlijst d.d. 24 maart 2020 (besloten)
  22. 30
    14 Ovz informele vergaderingen GC
  23. 31
    15 Sluiting