Wijkraad Hoogvliet (formeel)

woensdag 5 juni 2024

Zevensprong, Mosoelstraat 20

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 5 juni 2024 12.00 uur per mail doorgeven via s.ziani@rotterdam.nl

Agenda is vastgesteld.

Inspreekrecht bewoners
    Inspreekster Annelies Hull inzake buitenruimte
    Inspreekster Astrid van Dam inzake communicatie

De wijkraad heeft onderling afgestemd om een ongevraagd advies op te stellen m.b.t. de geluidswal.

19:45 - 20:30 Presentatie RWS inzake werkzaamheden Hartelbrug en Spijkenisserbrug
    20:30-21:15 Presentatie SO inzake woningbouw

Besluitenlijst is vastgesteld conform

De wijkraad heeft in mei een ongevraagd advies uitgebracht aan het gemeentebestuur met betrekking tot communicatie. De kennisgeving  daarvan vandaag is alleen formeel nodig, omdat zo een ieder in de openbaarheid kennis kan nemen van hetgeen de wijkraad besloten heeft.

Bewonersinitiatieven

Dit Bewoners Initiatief wordt conform het advies toegekend

De toekenning door de wijkraad met betrekking tot dit Bewoners Initiatief heeft reeds plaats gevonden. De vaststelling vandaag is alleen formeel nodig, omdat zo een ieder in de openbaarheid kennis kan nemen van hetgeen de wijkraad besloten heeft.

Akkoord

Conform het advies wordt besloten dit Bewoners Initiatief af te wijzen.

De afwijzing door de wijkraad met betrekking tot dit Bewoners Initiatief heeft reeds plaats gevonden. De vaststelling vandaag is alleen formeel nodig, omdat zo een ieder in de openbaarheid kennis kan nemen van hetgeen de wijkraad besloten heeft.

Afgewezen

Dit Bewoners Initiatief wordt conform het advies toegekend met in de beschikking het advies om te bezien of de entreeprijs verlaagd kan worden door wellicht elders subsidie aan te vragen. De vaststelling vandaag is alleen formeel nodig, omdat zo een ieder in de openbaarheid kennis kan nemen van hetgeen de wijkraad besloten heeft.

Akkoord

Dit Bewoners Initiatief wordt conform het advies toegekend.

Akkoord

Conform het advies wordt dit Bewoners Initiatief afgewezen, omdat Cultuur Concreet alles betaald.

Afgewezen

20. 7.f

Dit Bewoners Initiatief wordt €550 (organisatiekosten) lager toegekend dan het advies.