Wijkraad Ommoord (formeel)

Openbare bijeenkomst

maandag 13 mei 2024

Open Hof kerk (Hesseplaats 441)

Robert van Klaveren

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 13 mei 12.00 uur per mail doorgeven via ommoord@wijkraadrotterdam.nl

Opening
    Inspreken bewoners

Beste wijkraad leden,

Ik wil inspreken i.v.m. de huidige onduidelijke situatie voor de gebruikers van de Romeynshof betreft de toekomstige bouwplannen.

Met vriendelijke groet,
    Dhr. Kluiters

secretaris Bewoners Organisatie Ommoord

Ingesproken en zorgen zijn geuit, wat tevens ook een actiepunt is van de wijkraad voor 2024. De wijkraadcoördinator geeft de (schriftelijke) terugkoppeling mee aan de wijkmanager om dit ook mee te nemen naar de kerngroep rondom dit onderwerp.

Voorstellen/meekijken

Hilda zal en overzicht met lopende meldingen doorgeven aan de wijkraadcoördinator, zodat deze gedeeld kan worden met de gebieds- en wijkregisseur. Ook worden er door hen flyers nagelopen over het voerderverbod van de flats op te hangen in de galerijen.

Ter besluitvorming

Ter bespreking

- Bewonersinitiatieven goedkeuren

- Ola en Jos zullen op de jongerenmiddag over de bewonersinitiatieven gaan, samen met de wijknetwerker.
    - De flyers zijn gedrukt en worden uitgezet door de wijkraadsleden.
    - Er zijn diverse groene muntjes die gebruikt kunnen worden voor 2 consumpties.
    - Colin checkt nog of het Grafisch Lyceum kan afsluiten.

- Zomervakanties wijkraadsleden

- Er zijn geen nieuwe bewonersinitiatieven
    - De vakanties worden doorgegeven per app, zodat de wijkraadcoördinator hier een overzicht van kan maken.