Wijkraad Ommoord (formeel)

Openbare bijeenkomst

maandag 22 januari 2024

Open Hof Kerk (Hesseplaats 441)

Robert van Klaveren

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 21 januari 2024 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedPrinsAlexander@rotterdam.nl.

Akkoord bevonden en alle wijkraadsleden zijn aanwezig. Er is geen publiek.

- Johan en Jos zullen namens de wijkraad aanwezig zijn bij de komst van de ombudsman aan Ommoord op 7 februari.

Geen insprekers.

Ter besluitvormning

Bewonersinitiatieven
    Ter bespreking

WIjkmanager maakt deze week afspraak met het werkgroepje Wijkakkoord

Concept besproken en deze zal tijdens de informele bijeenkomst op 13 februari op de agenda komen ter vaststelling.

Dit wordt doorgeschoven naar juni, op een woensdagmiddag, Collin en Eline komen teurg met een definitieve datum.

De wijkraad heeft nog inhoudelijke aanpassingen m.b.t. schrijfstijl. Eline zal contact opnemen met de communciatieadviseur hierover.

Er worden 2 setjes sleutels gestuurd naar de wijkhub.

Actielijst

- Er komt een 'tour' rondom de nieuw eA16 verbinden, samen met andere wijkraden in het rayon. De datum volgt.
    - Er is nog geen inhoudelijke update over de opening van de nieuw wijkhub, zodra dit er is zal de wijkmanager dit geven.
    - Collin en Robert sluiten aan bij de presentatie van het horeca gebiedsplan PA.