Wijkraad Ommoord (formeel)

Openbare bijeenkomst

maandag 22 april 2024

Open Hof kerk (Hesseplaats 441)

Robert van Klaveren

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 19 april 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedPrinsAlexander@rotterdam.nl.

- De A16 tour zal waarschijnlijk plaatsvinden op 20/06
    - Colin heeft TikTok aangemaakt en de Instagram gegevens gedeeld met de wijkraad
    - Jos heeft informatie boekjes uitgedeeld n.a.v. zijn bijgewoonde sessie over Ruimte voor Meiden op Zuid

Ola Alwash is officieel beëdigd.

Inspreken bewoners
    Ter besluitvorming

Akkoord bevonden.

Ter bespreking

- Communicatie (flyer/social media)
    - Offertes

- Collin is bezig met Felix (zal aanwezig zijn), House of Esport is nog pending.
    - Donderdag 25.04 is er een concept voor het drukken van een flyer rondom de thema jongeren middag, deze zal op zowel A3 als of A5 printen en in de wijk verspreiden.
    - Eline is bezig met de offertes, welke direct doorgestuurd worden indien akkoord.
    - Op social media zal de wijkraad aandacht vragen voor deze thema middag, zowel op de gemeentelijke pagina als die van de wijkraad Ommoord zelfs.

- Colin maakt een datumplanner aan in de groepsapp voor het maken van een nieuwe groepsfoto.

Ter informatie

- Het maaibeleid gaat weer niet goed op de President Wilsonweg en President Rooseveltweg. Dit wordt uitgezocht.