Wijkraad Nesselande (formeel)

dinsdag 18 oktober 2022

Huis van de Wijk Nesselande

Jan Lemmers

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 18 oktober 2022 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedprinsalexander@rotterdam.nl.

Opening en mededelingen

De besluitenlijst 27 september 2022 is als in de bijlage vastgesteld.

Inspreken bewoners

Projectleiders van stadsontwikkeling (Gemeente Rotterdam) maken kennis met de wijkraad en geven een beeld van de onderwerpen die onder stadsontwikkeling vallen.
    En schetsen een beeld van lopende en toekomstige projecten in Nesselande, zoals onder andere: herinrichting Siciliƫboulevard/ Brandingdijk, alternatieve invulling Kosboulevard en bouwproject Common Green/Finesse.

Aandachtspunten wijkraad en proces wijkakkoord

De wijkraad heeft aandachtspunten voor de wijk verzameld en vraagt bewoners om reacties, opmerkingen en eventuele aanvullingen.

De wijkraad neemt de besproken aandachtpunten mee in het vormgeven van een wijkplan.
    Het wijkplan is een belangrijk onderdeel van het wijkakkoord.
    Het proces om te komen tot het wijkakkoord zal de wijkraad verder toelichten.

Rondvraag en sluiting