Wijkraad Cool-Scheepvaartkwartier-Stadsdriehoek (formeel)

dinsdag 15 november 2022

Buitenplaats Rozenlust Parklaan 11, 3016 BA, Rotterdam

Edson Olf

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 15-11- 2022 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedcentrum@rotterdam.nl.

Aanwezig:
    Edson Olf
    Fien van den Assem
    Leon Houtzager
    Marco Kole
    Loes Rojer
    Sandra de Vries

Afwezig:
    Renske Wienen

Akkoord.

Inspreekrecht bewoners

Brieven opgelezen en besproken.

Brief opgelezen en besproken.

Vr 27-1
    15.00 – 16.30
    16.45 – 17.00

Marco Kole en Fien van den Assem sluiten hierbij aan eventueel aangevuld met meerdere wijkraadsleden.

Punt is komen te vervallen.

Marco Kole (eventueel aangevuld met Renske WIenen) wilt graag contactpersoon zijn. Wijkraadcoördinator zal de contactgegevens delen.

Wijkraadcoördinator zal informatie rondom MijnRotterdam gericht delen. Wijkraadsleden waren nu niet eerder op de hoogte van het bestaan van deze pagina.

15. 5.e

De wijkraad wacht het antwoord van het college af van dit ongevraagde advies om eventueel later alsnog een reactie te geven in de vorm van een ongevraagd advies.

16. 5.f

Incl. bewonersavond 21/11.

21 november zal er een bewonersavond zijn in de Scots Church.

17. 5.g

Marko Kole heeft 2 vervolgafspraken met de wijkregisseurs.

18. 5.h

Leon Houtzager gaat een concept persbericht opstellen als reactie op het ongevraagde advies. Advies van wijkraadcoördinator om rekening te houden met de strekking van de boodschap.

19. 5.i

Wijkraadscoördinator neemt met Sandra de Vries en Marco Kole de inhoud van de offertes op, om vast te stellen wat er nog over is in 2022.

20. 5.j

De formele bijeenkomst in januari zal plaatsvinden op dinsdag 17 januari. De huidige interim wijkraadcoördinator kan hierbij niet aansluiten. De rest van de formele bijeenkomsten in 2023 zal als concept naar de wijkraadsleden gestuurd worden en, wanneer er een vaste wijkraadcoördinator er is, definitief vastgesteld worden.

Rondvraag