Wijkraad Ommoord (formeel)

maandag 23 januari 2023

Open Hof Hesseplaats

Paulien Riesmeijer

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 23 januari 2023 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedPrinsAlexander@rotterdam.nl.

Besluiten

De wijkraad heeft besloten een ongevraagd advies uit te brengen betreft de afhandeling MeldR app. Naar aanleiding van de vele reacties die hierover waren tijdens de participatie.
    Eerst zullen de andere wijkraden gevraagd worden of ze mee willen tekenen met dit advies.

De wijkraad heeft de vragen omtrent het Ommoordse veld die in de vorige bijeenkomst gesteld zijn door de werkgroep Ommoordse veld doorgezet naar stadsbeheer.
    Stadsbeheer en de werkgroep gaan in gesprek hierover.

Besluitenlijst 12 december 2022 is vastgesteld als in bijlage.

Het wijkraadslid die betreffende periode de ingekomen stukken behandeld, maakt ook een overzicht van de ingekomen stukken. En stuurt de ingekomen stukken die moeten worden toegevoegd aan de agenda naar Laura+Voorzitter.

Inspreken bewoners
    Inspreker: Payman Sarhang, vereniging Midia

De wijkraad zal de vragen en suggesties die gesteld zijn door de insprekers doorspelen naar de projectleider van Stadsontwikkeling.

Insprekers zullen de correspondentie die met de gemeente al is geweest doorsturen naar de wijkraad. Dan zal de wijkraad beoordelen of ze hierin nog een rol kunnen spelen.

Tekst in het wijkverslag is akkoord, alleen het voorwoord moet nog worden samengevoegd.

Rondvraag en sluiting