Wijkraad Hoogvliet (formeel)

woensdag 3 augustus 2022

Zevensprong, Mosoelstraat 20, Hoogvliet

E. Smid

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 3 augustus 2022 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedhoogvliet@rotterdam.nl.

Opening

Akkoord bevonden.

Geen insprekers.

Toevoeging Cornelis van Hulst punt 5.d: aanvulling dat de wijkraad Hoogvliet op de hoogte gehouden blijft. Verder akkoord bevonden.

Akkoord bevonden. Voorzitter Edwin Smid vraagt of wijkraadslid Cornelis van Hulst hierin het voortouw kan nemen betreft de vervolgstappen in het samenstellen van focusgroepen. Dit is akkoord bevonden, rekening houdend met de vakantieperiode.

Het voorstel 'Participatie wijkakkoord Hoogvliet' is mede n.a.v. het overdrachtsdocument van de voormalige gebiedscommissie tot stand gekomen. Per werkgroep zoveel mogelijk input verzamelen tijdens de participarade. Een goede voorbereiding van de wijkraad is hierbij van groot belang om 1 boodschap uit te stralen. 'Wie zijn wij', 'wat doen wij' en 'wat wil u' zijn vragen die belangrijk zijn om op te halen/uit te stralen als input voor het wijkakkoord.

Toevoeging betreft 'Hand-out Pilot YOT', waarbij de wijkraad graag ziet dat we op alle jongeren focussen en niet enkel op de bekende plekken.