Wijkraad Kralingseveer (formeel)

dinsdag 6 december 2022

De Rendierhof, Rendierstraat 3

Ilse van der Meer

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 6 december 2022, 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedprinsalexander@rotterdam.nl.

De bijeenkomst start om 19.30uur.
    Aanwezig: Ilse van der Meer, Aad Siebel, Henk Kasbergen, Miki Autar, Mats Bergman-de Zwart.

De agenda wordt vastgesteld, conform voorstel.

Er zijn geen insprekers aangemeld.

Ter bekrachtiging:
  5. 4.1

Het jaaractieplan werd pas zondagavond j.l. doorgestuurd naar de wijkmanager. In overleg met de wijkraadsleden wordt besloten om het concept, na de terugkoppeling van de clusters te agenderen in de bijeenkomst van januari 2023.

7. 5.1

De wijkraad gaat akkoord met het voorstel voor de planning in de eerste helft van 2023. Er wordt gekeken naar het organiseren van de formele bijeenkomsten rondom de thema`s in het jaaractieplan/wijkakkoord.

De voorzitter geeft een korte toelichting over de stand van zaken m.b.t. De Schapenwei.
    De werkgroepen binnen de wijkraad zijn bezig met de eigen onderwerpen, op dit moment zijn er geen belangrijke ontwikkelingen.

De bijeenkomst wordt beƫindigd om 19.38 uur.