Wijkraad Lombardijen (formeel)

donderdag 2 juni 2022

Dantestraat 454

Als u wilt inspreken kunt u dit tot uiterlijk 2 juni 2022 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedijsselmonde@rotterdam.nl

Opening
    Vaststelling agenda
    gesprek wijkraad met wethouder Grauss over het armoedebeleid en het effect in Lombardijen. Wat is er de afgelopen jaren bereikt en wat zien de wethouder en wijkraad als punten van zorg de komende jaren. Aanvullend: hoe kan de wijkraad om aandacht vragen en bij wie?
    Inspreekrecht bewoners - Quentin Patrick heeft zich aangemeld

In de bijlage is het proces voor initiatieven > 2.500 euro beschreven. De wijkraad kan hierover adviseren, maar het is geen bindend advies. De wijkraad kan vooral zich uitspreken of het plan past in het wijkakkoord (of de initiatieven op de weg naar het wijkakkoord). Zie verder mijnrotterdam.nl
    De voorstellen die minder dan 2500 euro kosten worden beoordeeld door wijknetwerker en wijkmanager. Zij zullen de wijkraad informeren over goedgekeurde voorstellen

Bewonersinitiatieven

in overleg met Jerry is besloten om op een later moment definitief te beslissen over het uiterlijk van de visitekaartjes. Bijgaand alvast een startnotitie vanuit de 'stad' over communicatie. Het voorstel is om voor nu een aantal tijdelijke visitekaartjes te laten maken, met naam, functie en zoals gewenst, email adres en/of telefoonnummer.

rondvraag
    sluiting