Wijkraad Overschie (formeel)

maandag 20 november 2023

De Posthoek (Hoornweg 21)

Jeroen van der Steen

Als u wilt inspreken kunt u dit uiterlijk 20 november tot 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedOverschie@rotterdam.nl.

Opening

Akkoord bevonden.

Presentatie gegeven, deze zal tevens gedeeld worden met de wijkraadsleden. Bewoners kunnen ook een container adopteren, voor meer informatie: goedbezig.rotterdam.nl

Inspreekrecht bewoners en clusters

Dhr. Storm heeft ingesproken en de laatste status gedeeld. Gevraagd is of de wijkraad kan inspreken tijdens commissie bijeenkomsten, indien de gelegenheid zich voordoet om zo dit onderwerp (ook) levende te houden op het stadhuis.

Bewonersinitiatieven

Bewonersinitiatief is bekrachtigd door de wijkraad Overschie en kan doorgaan.

Akkoord bevonden.

Mogelijke opties 2024: Ahoy, Koerdische vereniging, Den Vrijenban, school park16hoven

Akkoord bevonden.

- Fietstocht Overschie gewenst op zondag 16 juni. Hier komt wijkraadcoƶrdinator op terug, omdat deze dag op Vaderdag is
    - Draaiboek rondom Saenredamplein jaarwisseling is gelijk aan de vorige jaarwisseling.