Wijkraad Overschie (formeel)

dinsdag 19 december 2023

theater in de Lugt, De Lugt 17

Jeroen van der Steen

Als u wilt inspreken kunt u dit uiterlijk 19 december tot 12.00 uur per mail doorgeven via gebiedOverschie@rotterdam.nl.

Akkoord bevonden.

Dhr. C. van der Meer is officieel beëdigd als wijkraadslid.

Mevrouw de Voogd is niet aanwezig, waardoor dit onderwerp niet inhoudelijk besproken is. De wijkraad zal contact opnemen met mevrouw de Voogd.

Inspreekrecht bewoners

Dhr. Fernandez ziet de tennis (en evt. padel) liever op de huidige tennislocatie, maar dan wel na een renovatie. Tevens is aangegeven dat een krachtig signaal vanuit de wijkraad (ongevraagd advies), kan bijdrage om tennis op deze plek te behouden. Het advies van de wijkraad is om in te spreken bij de commissievergadering, wanneer dit onderwerp (weer) op de agenda staat.

Akkoord bevonden.

Bewonersinitiatieven

1. Bm. Baumannlaan hoek Pieter van Aschstraat
    2. Hoornweg hoek Bm.Baumannlaan
    3. 2e Hogenbanweg

De eerste 3 besproken locaties zijn (als start) akkoord bevonden. Wijkmanager zal dit ambtelijk terugkoppelen, met tevens een aanvullende situatieomschrijving van veel scooterparkeren rondom de volkstuinen (gedurende de zomermaanden).